14 Nisan 2017 Cuma

Bilinçli Anneler

42 yaşındayım bir suru evreden geçtim. Çocuk 😊 genç 😊 çalışan kadın😊 evli 😊 hem evli hem çalışan 😊sadece anne😊 hem çalışan hem anne😊 Anlayacağınız üzere 8 dönem 😍 Aklıma hangi dönemim gelirse oradan başlayacağım yazmaya. Benden bir istikrar ve sıra beklemeyin yani😀 İlk yazımı "bilinçli" annelere adıyorum 😍 Elinde tupperware tasla çocuklarının peşinden koşan sevgili anneler 😊 sonra diyorlar ki Avrupalı çocuklar kendine güvenli 😉 Türk çocukları niye değil 😣 sebebini merak ediyorsanız. Hafta sonu öğlen saatlerinde , hafta içi aksam ustu saatlerinde parkları dolaşın neden olduğunu anlarsınız 😍 Yine günlerden bir gün, Anili parka götürdüm kenarda bankta oturdum kitap okumaya çalışıyorum :( pek okuyamıyorum tabii anili gözlemlemekten) Yanma bir bayan geldi, çocuğu 5 bilemedin 6. Yaşlarında 😊 Çocuğunu oyuna bırakacak, basladı talimata Hadi anneciğim üstünü kirletmeden güzel güzel oyna! Üstünü kirletme mi ? Arkadaşım parka getirmişsin çocuğunu üstünü kirletme diyorsun yahu bu ne yaman çelişki 😍 Çocuk, annesi ona kızar korkusuyla nasıl oyunun tadını çıkartsın ! Bizde ki kafalar bitmez ! En güzel kıyafetini giydirip çocuğu parka getirsen tabii tembih yaparsın ÜSTÜNÜ KİRLETME! Diye hey Allahım ya😂 neyse, Çocuk basladı kumlarda oynamaya leş gibi oldu tabii😍 doğal olarak. Aradan biraz zaman geçti anne termal çantasından tupperware tasını çıkardı😁 ortalığa bir anda çok kotu kokular yayıldı iyyyykkk icim kalkti yani o derece 😑 Be mübarek kadın çocuğunu madem parkta yedireceksin insan yanına tatlı bir şeyler alır dimi😊 muz , meyve püresi gibi ☺ valla ben onun çocuğu olsaydım iğrenç kokan o sebze püresi yemeğini kafasına geçirirdim 😂 çocuğuna seslendi çocuk annesinin yanına geldi 😊 geldiği gibi de kaçtı 😂 Anne pesinden gitti tabii yedirecek ! İlla yiyecek o yemeği o cocuk. Arkadaşım tamam bilinçli annesin çocuğuna hamburger vermiyorsun ellerinle sebze püresi hazırlamışsın ammaa o çocuğu o oyundan ayırmak için cezbedici yemekler al yanına bari 😉 Neyse zorla yedirdi çocuğa yemeği bir kaç dakika sonra çocuk kustu:( Garibim oysa parka eğlenmeye , arkadaş bulmaya gelmişti Travma yaşadı çocukcağız 😑 Ne oldu simdi ? Amaç parka getirmek sosyalleşmesini sağlamaktı çocuk kusan çocuk konumuna sokuldu hemde bilinçli annesi tarafından.. Tabii bu arada ben tuttum tuttum kendimi en sonunda dayanamadım. Pardon? Bir şey sorabilir miyim dedim. Kadın buyun dedi gülümseyerek O ne yemeği dedim ( suratım da nasıl bir iğrenç ifadesi varsa artık😂) Kadın brokoli bilmemeli sebze çorbası dedi :( Benden size naçizane tavsiye :) parka, bahçeye oynamaya çıkarttığınız çocuklarınıza asla brokoli , lahana gibi tadı tuzu olmayan yiyecekler ver me yin Yemiyorlar 😊 Bir şey gözlemledim hemen hemen hepsi böyle çocuğunu tasla kovalayan yedirmek için ısrar eden anneler Üçe ayrılıyor :) 1-Üşendiği için çocuğunun peşinden koşan Anne 2-Çocuğu iştahsız olduğu için peşinden koşan Anne 3-Çocuğu yeyince kendisi yemiş kadar mutlu olan anne :) Ukalalık olarak algılamayın ama ! Biz toplum olarak bir şeyi öğretmekten ziyade onu yapan kişi oluyoruz ! Hani "bana balık verme balık tutmayı öğret" öğretisi var ya bunu pek beceremiyoruz sanki siz ne dersiniz? çok meşakkatli olsa da oğluma balık tutmayı öğrettim çok şükür ama (iştah konusuna girmeyelim) Anıl 8 aylık falan mama sandalyesinde dedim ki kendime Tuba sen bu çocuğa yemek yemesini nasıl öğreteceksin bakalım :D Önce çok buyuk bir muşamba aldım. Mama sandalyesinin altına bir güzel serdim. Oturturdum Anili sandalyeye verdim eline kaşığı ve yemeği 😍 Anilin kaşıkla macerası tam 2 ay surdu iki ay sonunda Anıl yemeğini tam isabetle ağzına götürmeyi başardı👏👏 2 ay boyunca her gün muşamba ve Anıl yıkandı üstelik bir kaç kere😍 duvarlar silindi😍 2 ay boyunca acayip yoruldum. Doğumda aldığım kiloları vermişim farkın da değilim😍 18 Aylıktı Marmaris'e tatile gittik. Anıl tek başına küçük adam edasıyla yemeğini kendi yiyor ve üstelik Çatal bıçak kullanıyordu. garson bize yabancı muamelesi yaptı. Ben gülümseyerek biz Türküz dediğimde garson hadi canim sende der gibi baktı 😍😍😍 Türk şu dedi. Mayosuyla havuz başında elinde tasla çocuk kovalayan ANNE Kalın sağlıcakla....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gitarınıza dair herşey

gitarparca.com, müzik sektöründe olan ya da müziği bir şekilde hayatında hissetmek isteyen müşterisine en iyi hizmeti sunabilmek için kurul...