27 Ekim 2017 Cuma

Kanser ve Bildiklerimiz...

Botokslu Mutantlar Bu yazımı botoks , silikon ve daha ne varsa onlara adıyorum😁 Bir insan kendini güzelleştirmek (!) adına, nasıl böyle bir şey yapar gerçekten anlayamıyorum🤔 yeterince kirli havaya, sigaraya , kimyasala zaten bulanmışız bir yenisi eklemek niye ? güzellik için mi? tatmin için mi ? arayış içinde olmaktan mi ,nedir? bilen varsa bana bir zahmet anlatsın. Günümüz de kanser her yerde , herkeste! insan vücudunda milyarlarca hücre var. Bu hücrelerin bir tanesinin DNA sı bozulunca kanser oluşuyormuş. Bu hücre neden bozuluyor bilinmiyormuş peh peh peh😑 Bilinmiyor mu? Biliyoruz ama söylemeye cesaretimiz yok diyemiyorlar tabii.. 1. GDO lu yiyecekler 2. Mısır şurubu katılan her şey 3. Evimizde ki kimyasallar ( çamaşır suyu, tuz ruhu,çamaşır deterjanları,bulaşık deterjanları,yumuşatıcılar,cifler ve aklınıza ne geliyorsa) 4. Hava kirliliği 5. sigara 6. Doğallığımızın haricinde vücudumuza yaptırdığımız her şey ( botoks,dolgu,silikon,kirpik ektirme, saç ektirme vs) 7. Rontgenler, MR, Tomografi 8. Cep telefonları, TV, kısacası radyasyon 9. Hazır gıdalar ( çorbalar,yoğurtlar,bulyonlar vs) 10.Alkollü içecekler Daha sayayım mı? Şimdi düşünelim bakalım, kaç sektör bu işin için de... Bir sistem kurulmuş! ve hepimiz bu sistemin parçası olmuşuz farkında miyiz? Geçenler de bununla ilgili bir haber okudum. Antalya da kendini botoksçu olarak tanıtan , evlere botoks servisi yapan iranlı biri , müşterisine yaptığı botoks sayesinde yakalanmış. Belgesi sahteymiş ve bir sürü kadına botoks yapmış. Okuduklarıma inananamdim 😱 Ya arkadaş yüzün e kimyasal alıyorsun bari araştır demeyeceğim! dersem aynı ikiyüzlülüğe bende bulaşmış olurum. keza haberi yapan ve açıklamayı yapan estetik uzmani öyle demiş çünkü, legallestirmiş durumu. Güvenilir kişilere yaptırın yaptirmazsaniz, yüzünüz akar! Oysa idealist olsa sisteme karşı gelse keşke dese k;i kesinlikle yaptırmayın bize dahi !!!!! Ama nerdeee herkes cebini doldurma derdinde. sistem öyle çünkü Bu sistemin adı "KAPITALIZM" En güvendiğimiz doktorlar bile bu işin içind e En çok para bu iste var çünkü insanlarin güzellik(!) uğruna yapmayacakları şey yok. Ilaç sektörü, güzellik merkezleri , her yer ve her şey.... Çok ciddi yazdım farkındayım Ben bu mutantlardan korkuyorum çünkü 😁 trafik canavarı dedikleri bunlar olabilir mi? Altlarında genelde cip var ve ifadeleri yok. Yaratik gibiler 😊 çoğunun ne konuştuğunu anlamıyorum. Kızmayın ne olur 😁 son bir şey sorucam yaslanmayacaginizi mi zannediyorsunuz? Doğal olarak yaşlanmak mi? maymunun babanesi olarak yaşlanmak mi ? hangisi cazip? evrim teorisi der ki insan maymundan gelir. ah canim benim, devir değişti 😊 Maymundan gelir mi bilmem ama😊 maymuna döneceğimiz kesin. Kalın sağlıcakla.... Mutant, organizmaların X, Y, Z, Gama ve benzeri hiper ışınımlara maruz kalması sonucunda hücre çekirdeğindeki DNA dizilimlerinde ve sarmallarında bozulmalar sonucunda canlının fizyolojik ve biyolojik özelliklerinde gözle görülür değişmelerin görülmesidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gitarınıza dair herşey

gitarparca.com, müzik sektöründe olan ya da müziği bir şekilde hayatında hissetmek isteyen müşterisine en iyi hizmeti sunabilmek için kurul...