27 Ekim 2017 Cuma

Yolculuk Hallerim

Saat sabahın 08:30 u Burada bir saat kadar önce kahvaltı yaptık. Van mutfağı imis Sahibesi hanim hen çok kibar hem çok titiz , sunum harika 😊ürünler otantik doğal falan. Malum kahvaltımizi ettik 😊 o kadar yol gittik , daha da gideceğiz... Lavabo ihtiyacını gidereyim dedim 😁 İşletmenin
bir lavabosu var. Hoş içeride de sadece bizin kafile var. Lavabonun kapısı kapalı olunca haliyle dışarıda ki kuyrukta bekliyorsunuz🤔 Anacim giren bir türlü cikmiyor😁 söyle bir kafayı seyrettireyim dedim. Bir de ne göreyim içeride bilumum yaşlı ve genç bayanların hepsi makyaj yapıyor 😱 Aga saat sabahın 08:00 ı yahu.😁 benim daha afyonum patlamamis😁 millet makyaj derdinde. Yok anlamıyorum ne zaman ayildiniz da, tek elle rimel sürecek hale geldiniz vallahi bravo 😁 ya altında esortmam,spor ayakkabım var😁 yanınız daki eşleriniz desen horul horul otobüste uyuyor.😁 sen kime süsleniyorsun a ablacim ya😁 Istanbuldan geldik ya herhalde istanbul çakası bu😁 neyse ya ben ayılmaya gidiyorum. Bir kahve içeyim bari 😅😁 üşenmezsem birde yüzümü yıkayayım 😁

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gitarınıza dair herşey

gitarparca.com, müzik sektöründe olan ya da müziği bir şekilde hayatında hissetmek isteyen müşterisine en iyi hizmeti sunabilmek için kurul...