27 Ekim 2017 Cuma

Teog

Teog kalkacakmış! kalksa ne olur ki ? teog gider, meog gelir. Bence, mantar gibi biten özel okulları kaldırsınlar! herkes eşit şartlar da ücretsiz iyi eğitimi hakediyor! Devlet okullarımız o kadar kötü eğitim veriyor ki , aileler mecburen mantar gibi biten "özel okullara" çocuğunu gonderiyor yazık değil mi ?Anaokulundan itibaren tonlarca para ödemeye... bununla da kalsa iyi ne oluyor biliyor musunuz? bizim kibirli cahil insanımız para ödediği için her şeyi satın alabileceğini zannediyor. öğretmenlik en kutsal meslek iken , cahil insanlarımızdan dolayı öğretmenlik mesleği itibarsizlasiyor. geçmişte şunu duymuştum mesela Benim çocuğuma öğretmeni kızamaz! kim oluyor ki o ? şimdi size soruyorum arkadaşlar? öğretmeni hiçe sayan, sadece ogretmenler gününde pahalı hediye alarak yaranmaya çalışan insanlar için TEOG ün kaldırılmasının bir önemi var mi? kimse liyakata, çocuğun kapasitesine, marifetine değer vermiyor ki ! Başta kendi ailesi çocuğuna önem vermiyor ! hep başkalarıyla kıyaslama var ! en medeni çağdaş ebeveyn de bile var bu gözler kulaklar neler işitti bir bilseniz !!! Eğitim sistemi çökmüş Ebeveynler cahil, görgüsüz ve kibirli... istediğiniz kadar teog u kaldırın! Bu milletin Görgüsüz kibirliligi değişmediği müddetçe bizden ne köy olur ne kasaba .. Eğitim seferberliği başlatsinlar! ancak belki o zaman...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gitarınıza dair herşey

gitarparca.com, müzik sektöründe olan ya da müziği bir şekilde hayatında hissetmek isteyen müşterisine en iyi hizmeti sunabilmek için kurul...