11 Nisan 2017 Salı

Bilinçsiz anneler :(

Anilin basketten arkadaşı olan omer batunun annesi Sibel Üstün Özek arkadasim ile hazır çocuklar antremandayken birlikte arena parka kahve içmeye gittik. asansöre bindik bebek arabası ile birlikte iki anne de asansöre bindiler. Arenapark peyzaj süslemelerin de çiçeklerin dibine bildiğiniz beyaz kumsal taşlarından süsleme yapılmış. asansörde ki bebeğin iki elinde o taşlardan görünce şaşkınlığımizi içimizde tutamadık ve doktor olan arkadaşım ciddiyetle 😊 dişlerimi kaşınıyor diye sordu. kondururamamis tas olduğunu 😊 teknik bir alet gibi görmüş anne gayet rahat bir şekilde; yok canım onlar taş dedi.😮 çok ağlamış istemiş anne de vermiş bebeğine 😞 bildiğiniz bayağı taş yani avucum kadar büyüklükte bende onun üzerine ah dikkat edin gözüne, kafasına vurabilir ! dedim. anne birsey olmaz dedi iyi mi ? yahu arkadaşım olmaz olur mu ? bebek bu bebek ne yaptığını nereden bilecek? ayrıca her istediği verilir mi canım el kadar çocuğa hey allahım aklıma mukayyet ol. buna benzer bir hikayem daha var. Anil bebek her ay metro markete gidiyoruz prima stoğu yapıyoruz 😁 malum çiş ve kaka çok fazla😊 kasaya girdik sıra bekliyoruz. gözüm takıldı bebek arabasına bir de ne goreyim 😮 bebeğin elinde kola var kola !!!!! ağzım açık kalmış bakıyorum bön bön çok dikkat çekmiş olacağım ki annesi şöyle dedi😮 çok seviyor ! neyi ? dedim kolayı dedi ! siz vermezseniz tadını nereden bilecek dedim. yaptığınız şey doğru değil çok zararlı lütfen gibi birşeyler söyledim. söylediklerim bumerang gibi geri geldi 😔 kadın da duymamazlıktan geldi😠 kendi kendime konuşmuş oldum onun üzerine bir bey de söylendi sonra başka bir anne daha 😊 her zaman ki gibi toplum hareketi başlatmış oldum.😊 ama anneye faydalı olamadım 😔 arkadaşımin kızı oykucugum tuba teyze kitap çıkarırsan adı "Toplumla imtihanım " olsun dedi. bunu düşüneceğim 😁 her an içinizden birilerini gözlemleyip yazabilirim aman dikkat 😂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gitarınıza dair herşey

gitarparca.com, müzik sektöründe olan ya da müziği bir şekilde hayatında hissetmek isteyen müşterisine en iyi hizmeti sunabilmek için kurul...