11 Nisan 2017 Salı

Bozuk Psikoloji....

Gene ben :) Dün facebook ta bahsetmiştim biraz doktor olan arkadaşımdan  Günde 80 hastaya bakıyormuş yahu :) sistamatik olarak 52 hasta :( acilden gelen hastalar, kontrol için gelenler falan derken günde 80 hasta :( Benim “toplumla imtihanımı” düşünecek olursak vay sibelimin haline vay:) Beni düşünsenize doktor ve devlet hastanesinde çalışıyor olduğumu tövbeler olsun :) Ben olsam olsam psikolog falan olurdum. Özel muayenem olacak paraya para demiycem :D :D Geçicem masama gelllll diye sesleneceğim :) Hastam gelecek, uzanacak koltuğa hadi anlat bakalım diyeceğim de ne anlatacak ? Yahu zaten hasta olan bir kişiyi önce iyileştir sonra anlatmasını iste dimi :) ne anlatacak o ruh bozukluğu ile… Bir sürü test falan sonra hayda çocukluğuna dönelim Dönelim dönmesine de buradan nasıl bir sonuç çıkarıyorlar acaba… Bak bana hiç demedi doktor hadi çocukluğuna dönelim diye :) garibim doktorum nasıl desin :) 3 Ajanda dolusu yazmışım zaten ne yazmıştım acaba )))) Annem vefat ettikten bir süre sonra babam yazlığa, ablam da Fransa ya evlendi gitti  Bendeniz biraz sıkıntılı süreçlerden geçtim , ruh halim biraz bozulmuş olacak ki :) dedim ben bir psikologa gideyim.. Şuan bana diyorlar ki sen ne kadar neşelisin :) geçmişte delirdiğim için olabilir mi acaba :) Geçmişte çok sıkıldım, baktım olmuyor vazgeçtim :D paradoks bir durum bu sıkıldıkça daha çok sıkılıyorsun o sıkıntı çemberinin içinde yuvarlanıp duruyorsun😊 ne sıkılıcam be dedim. Hayat benden sıkılsın Neyse, Üç ajan da yazı yazmışım yahu vay be :) yazarlığım o zamandan başlamış demek ki Hani derler ya sanatçılar biraz deli olmalı :))) işte durumum aynen oymuş hahaha Neyse anlatayım Geçtim ermeni doktorumun karşısına dedi ki anlat :( Dedim ki ne anlatayım? Ben zaten yazmışım zaman kaybetmeye ne gerek var :) siz okuyun işte :) Biraz sayfaları karıştırdı. Yüzünde bazen gülümseme oldu bazen hüzünlü bir ifade… Sen niye geldin ki dedi? Zaten sorununun kaynağını biliyorsun. Çözümü de düşünmüşsün peki niye buradasın? Hah! Dedim işte! aradaki geçişi sağlayamıyorum  İstiyorum ki çabucak unutayım bu can sıkıcı durumdan kurtulayım :) hiperaktif ve tez canlı olduğum için eski halime hemen dönmek istiyorum ama bir türlü olmuyor dedim. Kendini rahat bırak dedi bana Sıkıldın mı ortamdan uzaklaş Canın ağlamak mı istiyor ağla Gülmek mi istiyor gül dedi. O gün bugündür gülüyorum. Hem kendi halime, Hem diğerlerine… Onun için arabesk falan yaşamaya gerek yok  Hassas olmaya hele hiç gerek yok Ne demişler düşün düşün………işin :) Haydi kalın sağlıcakla….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gözlemlerim söylüyor ben Onun Yalancısıyım...: Neşeli Günler...

Gözlemlerim söylüyor ben Onun Yalancısıyım...: Neşeli Günler... : Daha iki yıl öncesine kadar her Anneler günün de hüzünlenir ve ağlardım. ...