11 Nisan 2017 Salı

Çok Bilen Çok Yanılır :)

Emin olun ne geliyorsa başımıza çok bildiğimizden geliyor :) Herkes her şeyi ne çok biliyor değil mi? Kimse demiyor ki ben şu konuyu bilmiyorum ! ya da bu yer hakkında bilgim yok seni yanıltmayayım :( yok arkadaş herkes her şeyi biliyor. Herkes halinden memnun olsa gerek ki bu konuyu çok dillendirmiyoruz. Rahatsız falan değiliz demek :( ya da bizde bu çarka kaptırmış gidiyoruz evet evet bende her şeyi biliyorum :) şaka şaka bilmediğim çok şey var öğrenmek için can atıyorum :) yeni yerlere yeni ülkelere gitmek istiyorum yeni kültürler öğrenmek istiyorum. Paylaşmak insanları bilgilendirmek istiyorum ammaa velakin resimlere baktığımız kadar keşke yazılan bilgi içerikli yazıları da okusak ! Ne kadar güzel olurdu değil mi? Kendi facebook hesabımdan zaman zaman yazılar paylaşıyorum. Bunların çoğu benim "Toplumla İmtihanım" içerikli komik hikayeler :) okuyan hatta yorum yazan işte ne bileyim beğenen arkadaşlarım falan var sağ olsunlar:) beğenilmek güzel şey tabii :) Fakat bir şey gözlemledim Paylaştığım resimler daha çok rağbet görüyor :) Bunun sebebi ne olabilir acaba diye düşündüm. Bir istatistik falan çıkarmadım tabii ama merak ettim :) Yazılarımı komik bulmayanlar olabilir :) Bana gıcık oluyor olabilir :) Ukala olduğumu düşünüyor olabilir :) Bana komik gelen hikaye onlara komik gelmiyor olabilir :) Dalga geçtiğimi düşündükleri için bana kızıyor olabilirler...Evet doğru dalga geçiyorum ama kiminle ? İşte konunun ana hikayesi bu :) Çok bilen ama çok yanılan kendisine aşırı güveni varmış gibi davranan insanlarla dalga geçiyorum. Geçilmeyecek gibi de değiller ki ne yapayım ? gidip başka bir arkadaşıma dedikodu mu yapayım ? benim dedikodu kültürüm yok ki :) ben yapsam yapsam yazı yazarım işte :) Misafir kültürü denilen bir şey var dimi ;) Günü birlik misafirliklerde gittiğiniz kişilere yardım edersiniz imece usulü servise falan.hele gittiğiniz kişi sizden büyükse saygınız iki katına çıkar ona hiç iş yaptırmazsınız. Şayet yatılı misafirliğe gidiyorsanız da, ev halkına maddi manevi yardımcı olursunuz ! olamıyor musunuz o zaman benden size tavsiye gidin otelde kalın daha iyi en azından akrabalık, arkadaşlık ilişkilerine zarar vermemiş arkanızdan konuşulmasına fırsat vermemiş olursunuz :) İster istemez konuşuluyor çünkü, sen (X) şimdiye kadar sana öğretilen atasözlerinden, deyimlerden ders çıkaramadığın için ev halkı da sana saygısızlık yapamıyor arkandan konuşmayı tercih ediyor çünkü seçenek bırakmıyorsun ! :) 42 yaşındayım bugüne kadar ne kadar samimi olsam da gittiğim evin buzdolabını açamam. Bana ev sahibi derse ki, Tuba buzdolabından şunu çıkar sofraya koyalım. ancak o zaman buzdolabını açarım...Hele hele evin şeklini şemalini hiç değiştirmem ! bazı akrabalarım zevkime güvendikleri için fikir sorarlar bende fikirlerimi paylaşırım. ama durup dururken sırf benim gözüme güzel gözükmüyor diye kalkıp ev sahibini hiçe sayarak salonun yada oturma odasının şeklini değiştirmem çünkü, herkesin estetik anlayışına saygı duyarım. Ben nereye gidersem gideyim o kişiyi sevdiğim ve saydığım için giderim. Yoksa ister evi saray olsun, ister köhne bir yer....Beni onun insanlığı cezbeder şekli şemali değil... Onun için bildiklerinizi, estetiklerinizi, her şeyi kendinize saklayın...Bireysel yaşantınızda bildiklerinizi paylaşın ama kimseyi gücendirmeden... kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gitarınıza dair herşey

gitarparca.com, müzik sektöründe olan ya da müziği bir şekilde hayatında hissetmek isteyen müşterisine en iyi hizmeti sunabilmek için kurul...