15 Nisan 2017 Cumartesi

Bayan Şoförler

Bugün neredeyse çatlayacaktım :( Bizim sokağın trafik akışı sadece soldan sağa doğru, Sağdan sola giriş yok YASAK ! Dev gibi giriş yok tabelası da var. Daha ne olsun değil mi?
Ama bizim insanlarımız yasak, kural dinlemedikleri için sitenin önü her zaman tam bir kaos ! saat 11:50 taksi bekliyorum Anılı basketbola götüreceğim yakın yer beş dakikada gidiliyor :) Amma maalesef acemi ve kural bilmeyen bir bayan şoför yüzünden kursa geç kaldık :( Israrla "girilmez" denilen sokağa girmeye çalışıyor, o sırada beklediğim taksi de soldan gelmeye başladı. Taksi şoförü diyor ki, hanım efendi geri geri gidin ben yoluma gideyim müşterim bekliyor ! Hem acemi, hem saygısız olan bayan şoför beklesin canım demez mi ? Delirdim :( Tık tık camına vurdum, biraz geri gidin de bende taksiye bineyim çocuğum baskete geç kaldı dedim. Aman efendim ! nasıl bir yaygara yaptı anlatamam ! Geç kalmış ta ! ne olurmuş yol verseymiş de , hiç beklemeye tahammülümüz yokmuşta bir sürü laf söyledi. En başta sakin davranmaya çalışan ben :) Bütün boyun damarlarımın gerilmesiyle başladım bağırmaya ! yahu hem suçlusun hem cazgır ! Kraldan çok kralcılık yapıyorsun ! kurallara da uymuyorsun ! Girilmez denilen yere ısrarla girmeye çalışıyorsun ! geri geri gidemiyorsun ! Acemi misin ? sen dedim ama kendimi tutamadım ne yapayım ! tamam anladım araba kullanmak istiyorsun ee o zaman kullan arkadaşım ! Yapıştırmışsın direksiyonu böğürüne nasıl hareket edecek direksiyon :) Yapmayın Alahaşkınıza Yahu kendinize güvenmiyorsanız ne araba alın ne de trafiğe çıkın ! Sonra diyorlar ki İstanbul'un trafiği çok ! İstanbul ,İstanbul olmaktan çıkmış ! Bütün sonradan gurmeler :) acemiler, Saygısızlar burada ! Allah hepimize sabır versin ! Ne diyeyim.... Hepinize kazasız belasız sağlıklı günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gitarınıza dair herşey

gitarparca.com, müzik sektöründe olan ya da müziği bir şekilde hayatında hissetmek isteyen müşterisine en iyi hizmeti sunabilmek için kurul...